image.png

رسانه های غربی و عبری در ساعات گذشته از اشغال شهرک مارون الراس در جنوب لبنان خبر دادند اما یک منبع آگاه اعلام کرد صهیونیست ها فقط وارد پارک مرزی شدند و تصرف این منطقه کذب و خبرسازی دروغ است.

سرویس جهان مشرق - درگیری های سنگین در نوار مرزی مشترک شمال سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان به شدت ادامه دارد و نظامیان صهیونیست با پشتیبانی گسترده هوایی و توپخانه ای در تلاش هستند از سمت شهرک های بارعام و یرعون به سمت شهرک بارون و مارون الراس پیشروی کنند.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، صهیونیست ها در این محور موفق به پیشروی جزئی شدند و توانستند وارد پارک مارون الراس شوند که تا مرز حدود ۸۳۰ متر فاصله دارد؛ این پارک تا ورودی شهرک مارون الراس هم ۳۶۰ متر فاصله دارد.

تکذیب خبر اشغال شهرک مارون الرأس / پیشروی صهیونیست‌ها فقط در محدوده پارک مرزی جنوب لبنان + نقشه میدانی
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

یک منبع میدانی که تحولات را در نوار مرزی جنوب لبنان دنبال می کند به جزئیات درگیری ها در این محور اشاره و تاکید کرد: صهیونیست ها فقط وارد پارک شده اند و تصاویری که منتشر کردند مربوط به همین فضای باز است و ورود به شهرک مارون الراس کذب است و درگیری ها ادامه دارد.

تکذیب خبر اشغال شهرک مارون الرأس / پیشروی صهیونیست‌ها فقط در محدوده پارک مرزی جنوب لبنان + نقشه میدانی

این منبع میدانی با بیان این که پیشروی نظامیان صهیونیست در حومه شرقی شهرک مارون الراس جزئی بوده است، افزود: این پیشروی های محدود در حومه جنوبی شهرک عیترون بوده و عناصر رژیم صهیونیستی موفق نشدند وارد شهرک مارون الراس شوند و در محور غربی این منطقه یعنی در حومه جنوب شهرک یارون درگیری ها ادامه دارد.

به گزارش مشرق، باید توجه داشت حومه شهرک های یارون و مارون الراس در نوار مرزی تراکم ساختمانی ندارد و فضای باز و جنگل طبیعی است و رزمندگان مقاومت برای این که به صورت مستقیم هدف قرار نگیرند در مناطق پر تراکم تر مستقر و با رصد و شناسایی دقیق، نظامیان صهیونیست را با آتش سنگین توپخانه در کمیق گرفتار می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهلا AT ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    4 2
    چ کنیم با غم غزه. زدن همه اش رو. کی بازسازی میشه. کی پس میگیریم
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    15 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • DE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    3 5
    قرار بود "گردان رضوان" کاری کند کارستان در برابر پیاده نظام رژیم صهیونیستی
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
      6 1
      کلیپ‌هاشو ببین تا لذت ببری از پلشت کشی
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
    8 1
    خدا حافظ مظلومین باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس